wtorek, 9 czerwca 2015

Trudne początki

Witam!
Na sam początek pragnę z całego serca podziękować Ci za odwiedzenie mojej strony. Mam nadzieje ,że nie jeden raz tu powrócisz. Założyłam tego bloga ,ponieważ od długiego czasu interesuje się modą. Po za tym pragnę podzielić się moim zwykłym życiem ,które być może Cię zainteresuje. Ale zaraz, zaraz...Może będzie nam łatwiej ,jeżeli lepiej mnie poznasz. Jestem zwyczajną nastolatką ,która w głowie ma tylko szkołe, przyjaciół i facebooka. Kocham moją rodzinę, dwa psy (są przesłodkie) i przyjaciółki.Serce Z czasem poznasz mnie lepiej. 
Na blogu będę opisywała co działo się u mnie w danych dniach, zakupy i to co akuart będzie chodziło mi po głowie!Szeroki
 uśmiech
Notki postaram się umieszczać co kilka dni. Na tę chwilę to wszystko czym chciałabym się z Tobą podzielić. Do zobaczenia wkrótce!

1 komentarz: