środa, 10 czerwca 2015

Od mundurków do T-shirt'ów


Witam!
Uff... Tyle lekcji na koniec roku szkolnego. Na szczęście wielkimi krokami zbliżają się...WAKACJE!❤️ W czasie wakacji myślimy o wszystkim tylko nie o SZKOLE. Czas ,gdy możemy odpocząć, przebywać z przyjaciółmi i po prostu dobrze się bawić (co to by były za wakacje bez zabawy i odrobiny szaleństw?). Oprócz tego ważna jest dobra pogoda. No właśnie... Jeżeli jest gorąco ubieramy na ogół prześliczne sukienki,spódniczki, krótkie spodenki i to co lubię najbardziej - przeróżne T-shirt'y. Hmm... Chyba za bardzo sie rozmarzyłam... Na tę chwile musimy skupić się jeszcze na szkole ( i przy okazji odliczać dni do zakończenia roku szkolnego). 
Teraz wrócimy do głównego tematu mojego bloga , a mianowicie do ubrań. Na ogół ubrania kupuje w sieciówkach. Często też zamawiam je z różnych sklepów internetowych. Osobiście nie mam ulubionego sklepu. Kupie to co akurat gdzieś mi się spodoba. 
Na zdjęciach widzicie moje 3 ulubione bluzki (trudno było mi wybrać).
Na dziś to tyle! Do zobaczenia!😄



                            


                           


                            

2 komentarze:

  1. Woow ale fajne bluzki gdzie je kupiłaś ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3
      1 bluzka jest ze sklepu internetowego "sugarpills"
      2 jest z house
      3 z new yorkera ;-)

      Usuń