czwartek, 18 czerwca 2015

Księżniczki,bale i sukienki

Cześć wszystkim!

Bardzo przepraszam ,że dawno nie wstawiałam żadnej notki, ale zabrakło mi na to czasu :( Miałam kilka` spraw do załatwienia w szkole… Skoro już o niej mówimy to wczoraj odbył się bal!

Wszystkie dziewczyny miały piękne suknie, buty oraz fryzury. Wyglądały olśniewająco! Chłopacy również się postarali! Dawno tak dobrze się nie bawiłam. Tańczyliśmy, śpiewaliśmy i śmialiśmy się do łez. Nawet nauczyciele bawili się razem z nami. Cieszę się ,że w mojej szkole jesteśmy dla siebie mili, śmiejemy się, wspieramy. To chyba o to w tym wszystkim chodzi ,prawda? Nawiązujemy przyjaźnie i uczymy się działać w grupie. Jestem dumna z wczorajszego wieczoru. Mam nadzieje ,że wy również macie takie osoby w waszych szkołach!

Na dziś to wszystko! W weekend pojawi się nowa notka! Bądźcie czujni, do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz